ЗВІТ ПРО РОБОТУ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАНЯ
вчителів словесності
2022/2023 навчальний рік
Методична тема
Новітні
підходи в організації
навчально-виховного процесу у вивченні української мови та літератури,
зарубіжної літератури
Склад
методичного об’єднання
Загальні відомості про МО
№ |
ПІБ учителя |
Освіта( ВНЗ, рік закінчення, освітньо-кваліфікаційний
рівень, спеціальність |
Предмети, які викладав |
Навантаження |
Педагогічний стаж |
1 |
Бондаренко Г.М |
Київський державний педагогічний інститут ім. Горького,
1989, вища. Старший вчитель, Відмінник освіти |
Українська мова та література |
39 |
43 |
2 |
Камбур О.Г |
Луганський державний педагогічний інститут ім. Т. Шевченка,
1998 вища, старший учитель |
Українська мова та літ. |
34 |
23 |
3 |
Комарова Г.І. |
Національний університет біоресурсів і
природокористування України, 2010, магістр, педагогіка вищої школи |
Зарубіжна літ-ра |
20 |
5 |
4 |
Кучмій С.П. |
Сімферопольський держуніверситет ім. М.В. Фрунзе,
1980,вища, старший учитель, викладач, спеціальність українська мова та
література |
Українська м. та літ. |
37.5 |
43 |
5 |
Лопаткіна О.Б. |
Дрогобицький державний педагогічний університет імені
І.Франка, 2002 рік, вчитель української мови та літератури і зарубіжної
літератури; Старший вчитель; Спеціаліст вищої категорії. |
|
37,5 |
20 |
6 |
Матушок Г.С. |
Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського,
2003, вища, вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури,
вчитель першої категорії; Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського,
спеціальність «Історія та археологія», аспірантка |
Українська мова та література |
35,5 |
10 |
7 |
Прокуда В.О. |
Переяслав-Хмельницький педагогічний інститут,
1993,вища, учитель-методист |
Українська мова та література |
36 |
35 |
8 |
Петренко І.В. |
НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008, вища, старший вчитель |
Українська мова і література, зарубіжна література,
українознавство |
34 |
14 |
9 |
Горбунова Г.Ф. |
Ніжинський педагогічний інститут,1998,вища,учитель
першої категорії. |
Українська мова, література та зарубіжна література |
40 |
13 |
10 |
Ярошовець Н.В. |
Житомирський педагогічний інститут ім. І. Франка, 1997,
вища, вчитель української мови і літератури |
Українська мова |
25 |
32 |
Матеріальна база
кабінетів
№ |
ПІБ вчителя |
№ кабінету |
обладнання кабінету |
|
1 |
Прокуда В.О |
211 |
Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер, |
|
2 |
Горбунова Г.Ф. |
309 |
Ноутбук(1),інтерактивна дошка, принтер, документ
камера. |
|
3 |
Бондаренко Г.М. |
201 |
Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер |
|
4 |
Кучмій С.П. |
309 |
Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер, документ
камера |
|
5 |
Камбур О.Г. |
201 |
Ноутбук, інтерактивна дошка, принтер |
|
6 |
Комарова Г.І. |
212 |
Ноутбук |
|
7 |
Матушок Г.С. |
214 |
Ноутбук (1), інтерактивна дошка, принтер |
|
8 |
Лопаткіна О.Б. |
213 |
Ноутбук, інтерактивна дошка, принтер |
|
9 |
Петренко І.В. |
311 |
Інтерактивна дошка, ноутбук, принтер |
|
10 |
Ярошовець Н.В. |
б/к |
|
|
Проходження
атестації з присвоєння категорії
№ |
ПІБ учителя |
Кваліфікаційна категорія |
Звання |
Рік присвоєння |
Рік підтвердження |
Наступна атестація (рік) |
1 |
Прокуда В.О. |
Вища |
Учитель-методист |
2015 |
2020 |
2025 |
2 |
Камбур О.Г. |
Вища |
Старший учитель |
2023 |
2028 |
2028 |
3 |
Бондаренко Г.М. |
Вища |
Старший вчитель |
2007 |
2023 |
2028 |
4 |
Кучмій С. П |
Вища |
Старший учитель |
2021 |
2026 |
2026 |
5 |
Матушок Г.С. |
Вища |
Вчитель І категорії |
2021 |
2026 |
2026 |
6 |
Петренко І.В. |
Вища |
Старший вчитель |
2021 |
2026 |
2026 |
7 |
Горбунова Г.Ф. |
Перша |
|
2020 |
2020 |
2025 |
8 |
Ярошовець Н.В. |
Вища |
Старший учитель |
2015 |
2020 |
2025 |
9 |
Комарова Г.І. |
Вища |
К.пед.н. |
2021 |
2026 |
2026 |
10 |
Лопаткіна О.Б. |
вища |
Старший вчитель |
2020 |
2025 |
2025 |
Нагороди
вчителів за 2022/2023 н. р. МО Прокуда
В.О. Подяка від сільського голови,
Подяка від департаменту КОДА Камбур О.Г.
Науково – методична робота
Тематика
засідань МО
1.
Реалізація наскрізних ліній на уроках
української мови та літератури, зарубіжної літератури в умовах
дистанційного(змішаного) навчання. Ознайомлення з навчальними програмами з мови
та літератури, зарубіжної літератури для 5 кл НУШ, Дорожня карта. Мовний клуб
«Діалоги українською» для ВПО ( планування)
2.
Участь у конкурсах: конкурс есе «Війна в моєму житті» (фонд
Рината Ахметова). (Кучмій С.П), ХХШ Міжнародний конкурс з української мови
імені Петра Яцика. (Прокуда В.О.), ХХІ Міжнародний мовно-літературний конкурс
учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка( Лопаткіна О.Б.), ХХП
Всеукраїнський радіодиктант про мінну безпеку. (Петренко І.В.) XХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості
«Об’єднаймося, брати мої » (Камбур О.Г), Всеукраїнський поетичний конкурс «Білий голуб»
3 Формування ключових та предметних
компетентностей на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Висновки методичної перевірки. (Кудрявцева Р.Д.) щодо дотримання єдиного
мовного режиму та ведення зошитів.
4. Доцільність використання інформаційних технологій на
уроках словесності
5. Упровадження наскрізних змістових ліній у навчальні
предмети як засіб розв’язування завдань реального змісту, виконання міжпредметних
навчальних проектів
Тематика і
результативність роботи над методичними темами
№ |
ПІБ учителя |
Методична тема |
Результати роботи (форми звіту: виступ на МО, семінарі,
майстер-клас, презентація досвіду тощо) |
1 |
Кучмій С.П. |
Створення опорних схем на уроках літератури як засіб
творчого мислення учнів |
Виступ на МО, на педрадах, мовний клуб |
2 |
Прокуда В.О. |
Використання
технології критичного мислення на уроках української мови та
літератури |
Виступ на ММО учителів української мови та літератури,
організація зустрічі з письменницею Зіркою Мензатюк, реалізація проєкту « Мовний клуб « Діалоги українською», виступ
на МО учителів української мови та літератури « Методичні рекомендації щодо
ведення та оцінювання зошитів з української мови та літератури» |
3 |
Горбунова Г.Ф. |
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках
української мови та літератури. |
Виступ на МО учителів української мови та літератури, участь
у організації зустрічі з письменницею
Зіркою Мензатюк, мовний клуб. |
4 |
Ярошовець Н.В. |
Використання ІКТ на уроках української мови як засобу
соціалізації здобувачів освіти в освітньому просторі |
Виступ на МО (підготовка до зустрічі з письменницею
Зірки Мензатюк) |
5 |
Петренко І.В. |
Формування літературної компетентності учнів на основі
використання електронних освітніх ресурсів на
уроках зарубіжної літератури |
Виступ на МО |
6 |
Комарова Г.І. |
Застосування проєктної технології на уроках зарубіжної
літератури |
Виступ на МО |
7 |
Камбур О.Г. |
Удосконалення форм та методів навчання на уроках
української мови та літератури |
Виступ на МО, атестаційній комісії, мовний клуб. |
8 |
Матушок Г.С. |
Розвиток творчої уяви за допомогою створення інтелект
карт, робота в Spiderckrabs |
Виступ на МО, семінарі, майстер-клас, презентація
досвіду тощо, мовний клуб. |
9 |
Бондаренко Г.М. |
Формування мовленнєвих компетентностей здобувачів
освіти засобами проєктних технологій |
Виступ на МО, семінарі , презентація досвіду, ведення
блогу Кафедри словесності. Участь в
реалізації проєкту
Борщагівської громади « Виступ
у Мовному клубі « Діалоги українською». |
10 |
Лопаткіна О.Б. |
Використання ігрових технологій на уроках української
літератури |
Виступ на МО, мовний клуб. |
Участь у різних формах методичної роботи
№ |
ПІБ учителя |
Методична робота |
Результати роботи |
||
МО ТГ |
Шкільне МО |
Педради, семінари |
|||
Кучмій С.П. |
Мовний клуб |
Голова МО словесності |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 5 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Фемінітиви»,
«Транспорт», «Місто. Вулиця», «Мамо – дякую тобі. День матері», «Видатні
українці», « Світова велич Т. Г. Шевченка». |
|
|
Горбунова Г.Ф. |
Мовний клуб |
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 6 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Власні назви», «Іншомовні слова», «Літні народні
свята», «Лексичні помилки», « Наголошування
слів», «Вставні слова». |
|
Ярошовець Н.В. |
|
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Круглий стіл « Навчальна програма НУШ 5 клас6
практичний підхід для вчителів української мови» |
|
Камбур О.Г. |
Мовний клуб |
Участь у МО |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 6 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Дім. Кватира», «Різноманітність кольорів та їх
незвичні назви», «Поняття про лексичну помилку», «Числівник. Час. Числа», «Рід іменників. Лексичне значення
слова», «Традиційний український одяг». |
|
Матушок Г.С. |
Мовний клуб |
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 3 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Найдавніші
страви українців», «Мистецтво у житті українців», «День Соборності
України» |
|
Бондаренко Г.М. |
Мовний клуб |
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведення 4 заняття мовного клубу «Діалоги
українською «на теми: «Українська міфологія», «Видатні українки – політикині,
роль жінок у соціумі», «Вживання фразеологізмів», «Весільна обрядовість» |
|
Прокуда В.О. |
ММО, Мовний клуб |
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 5 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Незбагненні числівники. Написання числівників на
позначення часу», «Віртуальна екскурсія музеями Києва», «Написання слів з пів-, напів-», «Робота з текстом наукового
стилю», «Великоднє свято», «Новий правопис». |
|
Лопаткіна О.Б. |
Мовний клуб |
Участь у роботі |
Участь у педрадах |
Для ВПО проведено 5 занять мовного клубу «Діалоги
українською» на теми: «Зустріч з поетесою Мілою Сонячною», «Спорт в
українській мові», «Людина», «Народні символи України», «Традиції святкування
Різдва», «Здоровий спосіб життя». |
|
Комарова Г.І. |
|
Участь у роботі МО |
Участь у педрадах |
Виступ на педраді (результати навчальних досягнень
учнів із зарубіжної літератури) |
Майстер класи вчителів МО
ПІБ учителя |
Тема ПЛАН |
Дати майстер класів |
Результат |
Комарова Г.І. |
«Застосування проектної технології на уроках зарубіжної
літератури» |
2023-2024 н/р |
Сертифікат за участь |
Відкриті уроки
№ |
ПІБ учителя |
Теми уроків |
Кількість відкритих уроків |
Класи |
Камбур О.Г |
Узагальнення з теми «Іменник» (очно) С. Чернілевський «Теплота родинного інтиму», «Забула
внучка в баби черевички» (дистанційно) |
2 |
6-З 6-Г |
|
|
Бондаренко Г.М. |
Українська мова , тема «Будова слова» ( очно ),
«Поняття про відокремлення» |
2 |
5-З 8-В |
Результативність з предмету за 2022/2023 н.р.
№ |
ПІБ
учителя |
клас |
Предмет |
Середній бал |
1 |
Горбунова Г.Ф. |
5-В 5-Д 6-Б 7-А 9-А 9-Б 9-В 9-Г 9-Є 5-В 6-Б 9-Є 9-А 9-Б 9-В 9-Г 9-Є |
Українська мова Українська література Зарубіжна література |
8,8 9,4 8,4 8,7 8,8 8,9 7,9 7 7,2 9,5 9,2 7,6 7,3 7,7 7,3 7,2 7,4 |
2 |
Лопаткіна О.Б. |
5-Б 5-Д 7-Б 8-А 9-А 9-Б 9-В 9-Г 9-Є 5-Д 7-Б 8-А 9-А 9-Б 9-В 9-Г |
Українська мова Українська література |
9,8 8,2 9,3 8,9 9,5 9,3 8,3 8,3 7,6 9,4 9,4 9 8,3 9,3 8,4 7,7 |
3 |
Ярошовець Н.В. |
5-В 6-Б 6-В 6-Г 6-Д 6-Є 6-З |
Українська мова |
7,9 7,1 6,7 7,2 8,1 5,9 7,8 |
4 |
Камбур О.Г. |
6-А 6-В 6-Г 6-Д 6-Є 6-З 7-Є 6-В 6-Г 6-Д 6-Є 6-З |
Укр.мова Укр.літ. |
7,6 7,5 8,2 7,9 8,3 8,0 7,6 7,7 8,6 8,4 7,7 8,7 |
5 |
Матушок Г.С. |
5-Є 5-К 7-А 7-В 7-Д 7-Є 5-Є 5-К 7-А 7-Б 7-В 7-Г 7-Д 7-Є |
Укр.літ Укр.мова |
8,6 8,7 7,8 7,8 6,2 7,2 9,6 10,2 8,4 9,7 9 8,2 6,8 8,1 |
6 |
Бондаренко Г.М. |
5-Б 8-В 8-Г 8-Д 8-Є 10-В 5-Б 5-Г 5-З 8-А 8-Б 8-В 8-Д 8-Є 10-В |
Укр. літ Укр. мова |
10,2 8,8 8,2 8, 4 8,6 8,9 10, 5 8,3 7,8 9,8 8,5 7,9 8,2 8,3 9,1 |
7 |
Кучмій С.П. |
11-А, 11-Б, 11-В |
Укр мова |
9.1 9.0 7.0 |
|
Укр літ |
9.8 9.5 7.5 |
||
7-В, 7-Г, 7-Д |
Укр мова |
8.7 6.5 7.2 |
||
8-Г, 8-Д |
Укр мова |
8.6 8.4 |
||
7-Г |
Укр літ |
7,2 |
||
10-Б м 10-Б літ |
Мова літ |
8.7 9.1 |
||
8 |
Комарова Г.І. |
7-Б 7-В 7-Г 7-Д 7-Є 8-Б 8-В 8-Г 8-Д 8-Є |
Зар.літ. |
9 8 8 7 8 8 8 7 8 8 |
9. |
Петренко І.В |
5А 5Б 5В 5Г 5Д 5Є 5З 5К 6А 6Б 6В 6Г 6Д 6Є 6З 7А 8А 10А 10Б 10В 11А 11Б 11В |
Зар. літ |
10,8 10,5 9,8 9,4 10 10 10,7 10,8 10 9,5 9,4 9,3 9 9,2 9 9 8,7 10,5 10 9,5 11 10,8 9,5 |
10 11 |
Прокуда В.О. Марціновська Д.С. |
5-К 5-Є |
Укр мова Укр мова |
9,2 9,2 |
Публікації вчителів
№ |
ПІБ вчителя |
Рік |
Назва матеріалу |
Де опублікований |
1 |
Ярошовець Н.В. |
2022/2023 |
Контрольна робота з теми «Числівник» Тест «Книжка в житті людини» Тест «Літературна норма української мови» |
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-temi-chislivnik-2221364.html https://naurok.com.ua/test/knizhka-v-zhitti-lyudini-1618794.html https://naurok.com.ua/test/vstup-literaturna-norma-ukra-nsko-movi-1618026.html |
2 |
Камбур О.Г. |
2022/2023 |
Контрольні роботи з укр.мови та літератури. 6 клас |
Створення уроків , тестів на платформі ТОВ «Всеосвіта», «НаУрок». |
3 |
Матушок Г.С. |
2022/2023 |
Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5 клас, 7
клас Вебквест з української літератури |
Створення уроків , тестів на платформі ТОВ «Всеосвіта» |
4 |
Прокуда В.О. |
|
Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5,6,8,10
класи |
Створення уроків , тестів на платформі ТОВ «Всеосвіта» . |
5 |
Комарова Г.І. |
2022/2023 |
Контрольні роботи з зарубіжної літератури (7, 8 класи) |
Створення уроків , тестів на платформі ТОВ «Всеосвіта» |
6 |
Лопаткіна О.Б. |
2022/2023 |
Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5,7,8,9
класи |
Створення уроків , тестів на платформах ТОВ «Всеосвіта», «На Урок» |
7 |
Бондаренко Г.М. |
2022/2023 |
Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5,8, 10
класи Вебквести з української літератури та мови |
Створення дописів у блог «Кафедра словесності», Складання тестів
на платформі ТОВ «Всеосвіта» . |
8 |
Петренко І.В. |
2022/2023 |
Творчі завдання, контрольні роботи (5,6,10,11 класи) |
«Всеосвіта» |
Переможці олімпіад, творчих конкурсів, інтерактивних конкурсів
Предмет |
Прізвище, ім’я учня |
Місце |
клас |
ПІБ учителя |
|
Район |
|
||||
Петрожалко Марія |
Українська мова. |
Конкурс ім. П. Яцика |
ІІ |
6-Є |
Камбур О.Г. |
Петрожалко Марія |
Укр. мова та література |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
І |
6-Є |
Камбур О.Г. |
Паньковець Аріадна |
Укр. мова та література |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
І |
6-З |
Камбур О.Г. |
Головата Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
ІІІ |
6-Г |
Камбур О.Г. |
Пріма Дар’я |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
ІІІ |
7-Є |
Матушок Г.С. |
Вовкула Поліна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім.П.Яцика |
І |
5-К |
Матушок Г.С. |
Вовкула Поліна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
|
5-К |
Матушок Г.С. |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім. П. Яцика |
ІІ |
10-А |
Прокуда В.О |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
І |
10-А |
Прокуда В.О |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
І |
10-А |
Прокуда В.О |
Кузьмінська Діана |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
І |
5-А |
Прокуда В.О |
Головченко Марія |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім.П.Яцика |
ІІ |
8-Б |
Конкурс ім.П.Яцика |
Константінов Богдан |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІ |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
Тищук Марія |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
Жомір Тімур |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Кулікова Дар’я |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІ |
9-Г |
Лопаткіна О.Б. |
Шевелева Вероніка |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІІ |
9-В |
Лопаткіна О.Б. |
Клименко Ксенія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Клобукова Каріна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім. П. Яцика |
ІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Область |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
10-А |
Прокуда В.О. |
Константінов Богдан Русланович |
Українська мова |
Відділення мовознавства |
участь |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта .Весна -2023» |
Українська мова |
42 учні |
|
5-9 |
Горбунова Г.Ф. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Весна -2023» |
Українська мова |
72 учні |
|
5, 7 класи |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023» |
Українська мова |
252 учні |
|
5, 7 класи |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Осінь -2022» |
Українська мова |
148 учні |
|
5, 7 класи |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Весна -2023» |
Українська мова |
10 учнів |
|
5 класи |
Лопаткіна О.Б. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023» |
Українська мова |
36 учнів |
|
5,8 класи |
Бондаренко Г.М. |
Інтернет олімпіада «На урок» |
Зарубіжна л-ра |
15 |
|
5 класи |
Петренко І.В. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Весна -2023» |
Зарубіжна л-ра |
27 |
|
5,10 класи |
Петренко І.В. |
Позакласна робота
№ |
ПІБ учителя |
клас |
Заходи |
Результат |
1. |
Гобунова Г.Ф. |
5-11 |
1.Заходи до Дня рідної мови та
Шевченківських днів: I.1.Квест для 5-11 класів «Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи».(20-21.02) 1.2.Плакат «Мова
- ДНК нації». 1.3.Вікторини до Дня писемності і мови. 1.4. Брейн-ринг на Шевченківську тематику (06.03.) 1.5.Тік-Ток з культури мовлення. 1.6.Літературні диктанти. 1.7.Мітигнг пам’яті , 9 березня. 1.8.Всеукраїнський радіодиктант(9.11) II.Заходи до вшанування пам’яті
Григорія Сковороди. 2.1.Літературні газети. 2.3 Засідання МО « Сковородинські читання». 2. 3.Інсценізована зустріч з поетом-філософом для
старшокласників. III. Борщагівські (вчительські ) вечорниці
2022 3.1. Виставка умільців . Фотовернісаж «Творчий вчитель» 3.1. Квест
«Мистецький марафон». Майстер –класи . 3.4. Веселі посиденьки. ІУ. Зустріч із дитячою письменницею Зіркою
Мензатюк.23.05. V. Співпраця з
Національним музеєм літератури: -Шевченківські
читання -
зустріч з дитячою письменницею Зіркою Мензатюк 0057509647473; -
відеочелендж до Дня пам’яті та примирення |
|
2. |
Кучмій С.П. |
|
|
|
3. |
Прокуда В.О. |
|
|
|
4 |
Матушок Г.С |
|
|
|
5 |
Камбур О.Г. |
|
|
|
6 |
Лопаткіна О.Б. |
|
|
|
7. 8. 9. 10. |
БондаренкоГ.М. Петренко І.В. Комарова Г.І. Ярошовець Н.В. |
|
ІІІ. Лейтмотив заходу : Життєтворчість українського
народу – духовна і соціальна цінність. Уміння створювати красу власними
руками, увіковічення краси рідної природи, пропаганда і втілення народних
традицій і звичаїв у повсякденному
житті. |
Учителі
словесності проводили загальношкільні заходи до визначних дат (1 ІІ семестри)
Олімпіади та конкурси
Конкурс
на кращий твір «Війна у моєму житті» (фонд Р. Ахметова) - вересень.
Олімпіади з
української мови та літератури - жовтень, листопад
ХХШ Міжнародний
конкурс з української мови імені Петра Яцика- жовтень листопад (І-ІІІ етапи)
ХХІ Міжнародний
мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса
Шевченка - листопад-грудень
ХХП
Всеукраїнський радіодиктант про мінну безпеку від пса Патрона - 9 листопада
XХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості
«Об’єднаймося, брати мої» - грудень-січень
Всеукраїнський
поетичний конкурс «Білий голуб» - квітень
Заходи до Дня української писемності (9 листопада), Дня
рідної мови ( 21 лютого) та Шевченківських
днів (березень)
1.Заходи
до Дня рідної мови та Шевченківських
днів:
I.1.Квест для 5-11 класів «Яке прекрасне рідне слово! Воно
- не світ, а всі світи».(20-21.02)
1.2.Плакат «Мова -
ДНК нації».
1.3.Вікторини до Дня писемності і мови.
1.4. Брейн-ринг на Шевченківську тематику (06.03.)
1.5.Тік-Ток з культури мовлення.
1.6.Літературні диктанти.
1.7.Мітигнг пам’яті , 9 березня.(участь)
II.Заходи до вшанування пам’яті Григорія Сковороди.
2.1.Літературні газети.
2.3 Засідання МО «Сковородинські читання».
2. 3.Інсценізована зустріч з поетом-філософом для
старшокласників.
III. Борщагівські
(вчительські ) вечорниці 2022
3.1. Виставка умільців. Фотовернісаж «Творчий вчитель»
3.1. Квест
«Мистецький марафон». Майстер –класи .
3.4. Веселі посиденьки.
ІУ. Зустріч із дитячою письменницею Зіркою
Мензатюк.23.05.
V.
Співпраця з Національним музеєм літератури:
-Шевченківські
читання
-
зустріч з дитячою письменницею Зіркою
Мензатюк
0057509647473;
-
відеочелендж до Дня пам’яті та примирення
3. Зустрічі з
письменницею в Музеї літератури
4. Співпраця з Музеєм
літератури.
5. Мовний клуб
«Діалоги українською».
Результати виступу команди учнів в місцевих та обласних
олімпіадах з предметів.
Район |
|
||||
Петрожалко Марія |
Українська мова. |
Конкурс ім. П. Яцика |
ІІ |
6-Є |
Камбур О.Г. |
Петрожалко Марія |
Укр. мова та література |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
І |
6-Є |
Камбур О.Г. |
Паньковець Аріадна |
Укр. мова та література |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
І |
6-З |
Камбур О.Г. |
Головата Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
ІІІ |
6-Г |
Камбур О.Г. |
Пріма Дар’я |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
ІІІ |
7-Є |
Матушок Г.С. |
Вовкула Поліна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім.П.Яцика |
І |
5-К |
Матушок Г.С. |
Вовкула Поліна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс «Об’єднаймося, брати..» |
|
5-К |
Матушок Г.С. |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім.П.Яцика |
ІІ |
10-А |
Прокуда В.О |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
І |
10-А |
Прокуда В.О |
Кобзар Вікторія |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
І |
10-А |
Прокуда В.О |
Кузьмінська Діана |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім.Т.Шевченка |
І |
5-А |
Прокуда В.О |
Головченко Марія |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім.П.Яцика |
ІІ |
8-Б |
Конкурс ім.П.Яцика |
Константінов Богдан |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІ |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
Тищук Марія |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
Жомір Тімур |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Кулікова Дар’я |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІ |
9-Г |
Лопаткіна О.Б. |
Шевелева Вероніка |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІІ |
9-В |
Лопаткіна О.Б. |
Клименко Ксенія |
Укр. мова та літ. |
Мовно-літературний конкурс ім. Т. Шевченка |
ІІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Клобукова Каріна |
Укр. мова та літ. |
Конкурс ім. П. Яцика |
ІІ |
8-А |
Лопаткіна О.Б. |
Область |
Укр. мова та літ. |
Всеукраїнська олімпіада з української мови та
літератури |
ІІІ |
10-А |
Прокуда В.О. |
Константінов Богдан Русланович |
Українська мова |
Відділення мовознавства |
участь |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
- Аналіз участі дітей в МАН. Стільки дітей приймало
участь, наукові керівники, переможці( вказувати обов’язково відділення МАН та
тему наукової роботи).
Константінов Богдан Русланович |
Українська мова |
Відділення мовознавства |
участь |
9-А |
Лопаткіна О.Б. |
-Аналіз результатів участі учнів в
інтерактивних конкурсах ( які конкурси, хто з учителів займався, загальна
кількість учнів, переможці, нагородження.)
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2023» |
Українська мова |
42 учні |
|
5-9 |
Горбунова Г.Ф. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2023» |
Українська мова |
72 учні |
|
5, 7 |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023» |
Українська мова |
252 учні |
|
5, 7 |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Осінь -2022» |
Українська мова |
148 учні |
|
5, 7 класи |
Матушок Г.С. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2023» |
Українська мова |
10 учнів |
|
5 класи |
Лопаткіна О.Б. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023» |
Українська мова |
36 учнів |
|
5,8 класи |
|
Інтернет олімпіада «На урок» |
Зарубіжна л-ра |
15 |
|
5 класи |
Петренко І.В. |
Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2023» |
Зарубіжна л-ра |
27 |
|
5,10 класи |
Петренко І.В. |
-
Хто із вчителів вів спецкурси, факультативи, ділився досвідом з поглибленого вивчення
предмету.
Комарова
Г.І. - Обмін досвідом: результативність роботи вчителя на уроках зарубіжної
літератури за І семестр серед учнів 7-х, 8-х класів (результати моніторингу).
- На
скільки відсотків виконаний річний план МО (якщо не на 100%, то вказати причини
невиконання).
Робота
МО виконана на 98%, бо учителі брали участь в усіх конкурсах, заходах і
пам’ятних датах.
Позачергову
атестацію планує пройти Матушок Г.С., планову атестацію Горбунова Г.Ф.
-Які
курси для підвищення кваліфікації пройшли педагогічні працівники МО
( обов’язково вказати он-лайн курси. Теми
курсів, платформи, дати.)
Матушок
Галина Сергіївна взяла участь у міжнародному стажуванні з теми: «Фандрейзинг та
організація проєктоної діяльності в закладах освіти: європейський досвід»
Забезпечення якості вищої освіти в України в умовах європейської інтеграції
(22.04.2023-28.05.2023).
Комарова Галина Іванівна взяла участь в
он-лайн курсах підвищення кваліфікації «Про дистанційний та змішаний формати
навчання» для педагогів та керівників шкіл (04.06.2023).
Ярошовець
Н.А. успішно пройшла навчання на платформі «Prometheus»:
«Базова психологічна допомога в умовах війни»(14.08.2022); «Онлайн-дошка
–допоміжний інструмент у роботі педагога» (29.04.2023); «Інструменти для
інтерактивного наповнення уроків)
Горбунова Г.Ф. взяла участь в циклі
онлайн-курсів «30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина
(20.12.2022).
Лопаткіна О.Б. взяла участь в онлайн
курсі «Теоретико-практичні засади підготовки до ЗНО. Лексика. Фразеологія
(02.01.2023), курси в Інституті післядипломної освіти Б. Грінченка.
Напрямки роботи МО словесності на
наступний навчальний рік
1.
Спрямувати в 2023/2024 навчальному
році всю навчально-виховну, методичну роботу МО словесності на
вивчення і творче впровадження педагогічної проблеми: «Новітні_підходи в організації навчально-виховного процесу у
вивченні української мови та літератури, зарубіжної літератури» та обрання нової тематики.
2.
Систематично
підвищувати науковий рівень викладання гуманітарних дисциплін з
використанням ефективних освітніх технологій.
3.
Посилити
відповідальність кожного вчителя за якість освітнього процесу, об'єктивність
оцінювання навчальних досягнень учнів.
4.
Продовжити
системну роботу членів
МО щодо забезпечення наступності в
навчанні між початковою і старшою школою.
5.
Продовжувати
пошук і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і
здібними учнями.
6.
Посилити
відповідальність кожного вчителя за підготовку, участь і результативність
участі школярів в предметних олімпіадах, творчих конкурсах різних рівнів і
напрямків.
7.
Продовжити
самоосвіту педагогів шляхом систематичної участі кожного вчителя у колективних та індивідуальних формах методичної роботи.
8.
Продовжити
практику взаємовідвідування, аналізу й самоаналізу проведених уроків, виховних
заходів.
9.
Спрямувати
роботу МО на
збереження життя дітей і зміцнення їх здоров'я у період воєнного стану
(відповідальність за перебування у сховищі).
Немає коментарів:
Дописати коментар