Витяг з протоколу
засідання членів МО словесності
від 28.02 2024
Присутні :
12 членів МО
Відсутніх:0
Слухали: Про
підготовку до вшанування 210 річниці від дня народження Т.Г. Шевченка.
Ухвалили:
провести такі заходи
1. Відвідання музеїв (Лопаткіна О. Б.,
Шепель О.М. 10 кл – Музей історії України, Горбунова Г.Ф.6 кл – Будинок-музей Т.Г.Шевченка.)
2. Виготовлення закладок для книжок із цитатами творів Шевченка (Камбур О.Г. 7 кл)
3. Брейн-ринг на кращого знавця
творчості та життя поета «Учітеся…,
думайте, читайте» Матушок Г.С., Кучмій С.П. 8 кл, Прокуда В.О 9 кл
4. Виготовлення лепбуків . (Матушок Г.С.
5 -6 кл . Бондаренко Г.М. 6-Б, 6-Г «Вшановуємо Кобзаря» Виставка на 3 поверсі)
5. Виготовлення стінгазет (Марциновська Д 5 кл)
6. Оформлення куточка вшанування пам’яті
поета Комарова Г.І. (1 поверх основної школи)
7. Виготовлення кольорових написів до вшанування Кобзаря (Матушок
Г.С., Горбунова Г. Ф.)
8. Виставка творів Кобзаря (учні та
вчителі)
9. Ілюстрації до творів Шевченка (учні)
10.
Фотоквест
«Шевченко в кадрі» (Камбур О.Г. 7кл)
11.
Виразне
читання позапрограмових творів Шевченка у 6, 8, 10 класах. (Лопаткіна О.Б.)
12.
Години
спілкування до 210 річниці від дня
народження Кобзаря 5-11 класи
13.
Виготовлення
буклетів ( Горбунова Г.Ф. 5 кл)
Участь у Вебквесті ( 11-В, 9-В,9-Г,9-Є,9-Д ) «Тарас Шевченко
Витяг з ПРОТОКОЛУ № 5
25.03.2024 р.
Голова: Кучмій С.П.
Секретар: Петренко І.В.
Присутні 12 членів МО (С.Кучмій,
І.Петренко, Н.Харенко, О.Камбур, В. Прокуда, Г. Горбунова, Г.Бондаренко, О.Лопаткіна, Н.Олійничок,Г. Комарова, Г.Матушок,
О.Марциновська)
Порядок денний:
1.
Про результати вибору підручників з української мови та літератури, із зарубіжної літератури для 11
класу педагогічними працівниками
1. СЛУХАЛИ:
Заступника
директора з навчальної роботи Каргіну О.В., яка повідомила, що відповідно до
Порядку проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для
здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 вересня 2021
року №1001 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції
України 11 листопада 2021 року за №1483/37105, на виконання наказу
Міністерства освіти і науки України від 02 жовтня 2023 року
№ 1185 “Про проведення конкурсного підручників (крім електронних) для
здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у
2023-2024 роках (11 клас)”
З 12
березня 2024 року вчителі МО, які будуть працювати в 11 класі у
наступному 2024-2025 навчальному році, ознайомились на веб - сайті
Інституту модернізації змісту освіти з електронними версіями фрагментів
оригінал-макетів підручників для 11 класу та здійснили
безпосередній вибір проєктів підручників.
ВИРІШИЛИ:
1.1. Схвалити результати вибору
електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу
Обраний підручник |
К-ть для учнів |
К-ть для вчите-лів |
|
1
2
3 |
«Зарубіжна література (рівнь стандарту) » підручник для 11 класу
закладів загальної середньої освіти (Авт. Ковбасенко Ю.І.) «Українська література» (рівень стандарту) Авраменко О.М. «Українська мова»(рівень стандарту) Заболотний О.В |
150
150 150 |
1
3 3 |
Альтернативні |
|
|
|
1 2 |
«Українська мова» Авраменко О.М. «Українська література» ФасоляА.М.Яценко Т.О. |
150 150 |
3 3 |
2 |
«Зарубіжна література» підручник для 11 класу закладів загальної
середньої освіти (Авт. Ніколенко О.М. Ковальова Л.Л. Лебедь Д.О. ін.) |
150 |
3 |
Витяг з протоколу № 6
засідання учителів МО словесності ОЗО «Софіївсько- Борщагівський ліцей»
від 25.05 24
Голова засідання Кучмій
С.
Присутні 12 членів МО (Камбур, Комарова, Лопаткіна,
Горбунова, Петренко, Прокуда, Бондаренко, Кучмій, Марциновська, Харенко, Олійничок, Матушок)
Слухали: 1. Про конкурсне випробування
з української мови для учнів 9-х
класів.
Ухвалили: відповідно до наказу від 01.05 2024 №119-од затвердити
конкурсне випробування для учнів 9-х класів. У тестових завданнях, розрахованих
на 1 академічну годину, врахувати відкриті та закриті відповіді з таких тем:
«Лексика та фразеологія», «Орфографія», «Синтаксис простого та складного
речень». А також перевірити уміння
учнів: складати речення, робити схему складного речення. Тестові завдання
оцінити за 12 б шкалою.
Протокол №2
засідання
методичного об’єднання
вчителів мовно-літературної
освітньої галузі
ОЗО «Софіївсько - Борщагівський ліцей»
від 28 вересня 2024-25н/р
Голова
МО –Кучмій С. П.
Секретар
– Горбунова Г.Ф.
Присутні
– 16
Відсутні
– 0
Порядок денний:
1. Про необхідність внесення доповнень до рекомендацій наказу МОН України №1093 від 02.08.2024 р. «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання» для мовно-літературної галузі в ОЗО «Софіївсько-Борщагівський ліцей»
СЛУХАЛИ: Шевчук В.В.
1. Про необхідність внесення доповнень до рекомендацій наказу МОН України
№1093 від 02.08.2024 р. «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання». Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
здійснюється як у процесі навчання
(поточне, враховується позитивна динаміка), так і на різних його етапах (підсумкове: тематичне, семестрове, річне
(п. 2 ст. 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту»)).
Завдання для оцінювання потрібно
добирати так, щоб можна було отримати об’єктивну інформацію про рівень
досягнень учнями обов’язкових результатів навчання певної групи
результатів мовно-літературної освітньої
галузі, а саме:
1 група (УВ) – взаємодія з іншими особами усно,
сприймання і використання інформації для
досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях ;
2 група (ПТ) – cприймання, аналіз, інтерпретація, критичне
оцінювання інформації в текстах різних видів (зокрема художніх текстах,
медіатекстах) та використання її для збагачення власного досвіду;
3 група (ПВ) – висловлювання думок, почуттів і ставлень,
письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому
середовищі, дотримання норм літературної мови;
4 група (ДМ) – дослідження індивідуального мовлення,
використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та
літературними явищами, проведення їх аналізу
Щоб мати оцінку рівня досягнення очікуваних результатів навчання учнями, визначених в окремому елементі навчальної програми (тема / розділ тощо), варто здійснювати тематичне оцінювання, що включає завдання 4 групи (мовне дослідження). Також варто враховувати оцінку за ведення зошита, адже працюючи з навчальним матеріалом, записуючи його, дитина виробляє практичні навички грамотного письма.
УХВАЛИЛИ:
1. Для отримання інформації щодо рівня досягнення
очікуваних результатів навчання учнями, визначених в окремому елементі
навчальної програми (тема / розділ тощо), здійснювати тематичне
оцінювання, що включає завдання 4 групи ( дослідження мовних та
літературних явищ ), з урахуванням оцінки
за ведення зошита.
2. Визначити орієнтовні види робіт
за групами результатів мовно-літературної галузі:
1 група (УВ) – усна взаємодія: усний переказ, усний
твір, діалог; 2 група (ПТ) – працює з
текстом: аудіювання, читання вголос, читання мовчки, складання плану, текст напам’ять; 3 група (ПВ) – письмова
взаємодія: письмовий переказ, письмовий твір, диктант; 4 група (ДМ)– досліджує
мовлення: контрольна робота з мовної теми (тести / завдання або інші види
діяльності на розсуд учителя);наукова інформація щодо мовних і мовленнєвих одиниць, мовних і
літературних явищ.
3. Виставляти оцінку в електронному журналі за кожну
групу результатів у кінці семестру (окремі
колонки груп: УВ, ПТ, ПВ, ДМ) перед
семестровою.
Немає коментарів:
Дописати коментар