Звіт МО 2023-2024 н.р.

 ЗВІТ ПРО РОБОТУ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

вчителів словесності  за 2023/2024 навчальний рік

Науково - методична проблема методичного об'єднання:

«Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інновацій та комп'ютерних технологій в начально-виховний процес»

                                       Склад методичного об’єднання

Загальні відомості про МО

ПІБ учителя

Освіта( ВНЗ, рік закінчення, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність

Предмети, які викладав

Навантаження

Педагогічний стаж

1

Бондаренко Г.М

Київський державний педагогічний інститут ім. Горького, 1989, вища. Старший вчитель, Відмінник освіти

Українська м. та літ.

33

44

2

Камбур О.Г

Луганський державний педагогічний інститут ім. Т. Шевченка, 1998

вища, старший учитель

Українська мова та літ.

36

24

3

Комарова Г.І.

Національний університет біоресурсів і природокористування України, 2010, магістр, педагогіка вищої школи

Зарубіжна літ-ра

20

5

4

Кучмій С.П.

Сімферопольський держуніверситет ім. М.В. Фрунзе, 1980,вища, старший учитель, викладач, спеціальність українська мова та література

Українська м. та літ.

24

44

5

Лопаткіна О.Б.

Дрогобицький державний педагогічний університет імені І.Франка, 2002 рік, вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури;

Старший вчитель; Спеціаліст вищої категорії.

Українська м. та літ

34

21

6

Матушок Г.С.

Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2003, вища, вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури, вчитель першої категорії;

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського, спеціальність «Історія та археологія», доктор філософії, Історія та археологія

Українська м. та літ.

38

12

7

Прокуда В.О.

Переяслав-Хмельницький педагогічний інститут, 1993,вища, учитель-методист

Українська м.та літ.

29

36

8

Петренко І.В.

НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008, вища, старший вчитель

Українська м. та літ., зарубіжна літ., українознавство

34

14

9

Горбунова Г.Ф.

Ніжинський педагогічний інститут,1998,вища,учитель першої категорії.

Українська м. та літ.  зарубіжна літ.

32

13

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Марціновська

Д.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернівецький університет ім. Юрія Федьковича

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Науковий ступінь: кандидат філософський наук (№ДК №021476 від 2014-05-16 вища

викладач зарубіжної літ., філологія,

бакалавр філософії (релігієзнавство), українська м. та літ.

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

Харенко Н.П.

 

 

 

 

 

 

 

Запорізький державний педагогічний інститут

Херсонський державний національний університет

 

Учитель української м. та літ, зарубіжної літ.

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

12

Олійничок Альона Валеріївна

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

 

Учитель української м. та літ.

28.5

4

 

Матеріальна база кабінетів

ПІБ вчителя

№ кабінету

обладнання кабінету

Що необхідно для оптимального функціонування

1

Прокуда В.О

211

Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер

ламінатор

2

Горбунова Г.Ф.

309

Ноутбук(1),інтерактивна дошка, принтер,  документ камера.

 

3

 

 

 

4

Бондаренко Г.М.

 

 

 

Олійничок А.В.

201

 

 

 

301

Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер, ламінатор, принтер коркова дошка

Принтер, ноутбук

 

4

Кучмій С.П.

309

Ноутбук (2), інтерактивна дошка, принтер, документ камера

 

5

Камбур О.Г.

201

Ноутбук, інтерактивна дошка, принтер, коркова дошка

 

6

Комарова Г.І.

212

Ноутбук

 

7

Матушок Г.С.

214

Ноутбук (1), принтер, інтерактивні ігри інтерактивна дошка

 

8

Лопаткіна О.Б.

213

Ноутбук, інтерактивна дошка, принтер

ламінатор

9

Петренко І.В.

311

Інтерактивна дошка, ноутбук, принтер

 

10

Марціновська Д.С.

 

 

 

 

 

 

Проходження атестації з присвоєння категорії

ПІБ учителя

Кваліфікаційна категорія

Звання

Рік присвоєння

Рік підтвердження

Наступна атестація (рік)

1

Прокуда В.О.

Вища

Учитель-методист

2015

2020

2025

2

Камбур О.Г.

Вища

Старший учитель

2023

2028

2028

3

Бондаренко Г.М.

Вища

Старший вчитель

2007

2023

2028

4

Кучмій С. П

Вища

Старший учитель

2015

2020

2026

5

Матушок Г.С.

Вища

Вчитель І категорії

доктор філософіїІсторія та археологія

2021

2021

2026

6

Петренко І.В.

Вища

Старший вчитель

2021

2021

2026

7

Горбунова Г.Ф.

Перша

 

2020

2020

2026

8

Марціновська

Д.С.

Вища

Старший учитель

К.філосо-фських наук

2014

2014

2018

9

 

10

 

Комарова Г.І.

 

Харенко  Н.П.

 

 

 Вища

 

вища

К.пед.н.

Старший учитель

2021

 

2023

2026

 

2023

2026

 

2026

11

 

12

Лопаткіна О.Б.

 

Олійничок А.В.

Вища

 

вища

Старший вчитель

магістр

2020

2024/25

2024/25

 

2025

 

 

Нагороди вчителів за 2023/2024 н/ р

ü 1.Матушок Г.С. Подяка  від Другого Всеукраїнського багатожанрового конкурсу «Ліга талантів»

ü 2.  Прокуда В.О. Подяка  від сільського голови, Подяка від департаменту КОДА

ü 3. Камбур О.Г.- Подяка дирекції 2023/2024 р, Подяка Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільради  за реалізацію державної політики в галузі освіти, Подяка Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільради  за активну громадянську позицію.2023/2024 н/р

ü 4. Бондаренко Г.М. – Подяка від адміністрації ліцею.

ü 5. Лопаткіна О.Б. – Подяка  КОДА, Подяка сільського голови.

 

Науково – методична робота

1.Тематика засідань МО  Впровадження Державного стандарту базової повної освіти. Формування інноваційних форм навчання як засобів підвищення якості знань учнів.

Формування компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів.

 Розвиток комунікативних здібностей учнів, їхнього самостійного і критичного мислення, вміння аргументовано доводити власну думку.

 Вироблення вміння застосувати здобуті знання , навички у житті.

Розвиток навичок самоосвіти, бажання вчитися.

Систематично працювати над підвищенням грамотності, культури мовлення учнів.

Формування читацької культури учнів, розвиток естетичного смаку.

Удосконалювати форми роботи з творчо обдарованими дітьми, формувати здатність та бажання інтенсивно працювати.

Формування гуманістичного світогляду, розвиток духовного світу, утвердження загальнолюдських морально-етичних орієнтирів.

Реалізація наскрізних ліній на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури в умовах дистанційного(змішаного) навчання. Ознайомлення з навчальними програмами з мови та літератури, зарубіжної літератури для 5-6 кл НУШ, Дорожня карта. Мовний клуб «Діалоги українською» для ВПО ( планування)

Засідання І

1. Аналіз роботи МО за 2022/2023 н.р. .

Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2023/2024 н.р. (Кучмій С.П.)

2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови , української та зарубіжної  літератури у 2023-2024 н. р. ( Прокуда В.О.)

3.Державні стандарти НУШ, базової і повної освіти. (Заступник НВР)

4.Методичні рекомендації щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів з української мови української літератури та зарубіжної літератури .(Кучмій С.П.)

Практична частина

1 .Вимоги до виконання письмових робіт здобувачів освіти  ОЗО і перевірки зошитів з української мови та літератур. Дотримання єдиного орфографічного режиму.  (Заступник НВР)                  

2.3НО – 2024: досвід і практика філологічних випробувань. (Кучмій С.П.)

3. Компетентнісна освіта. Презентація слайдів. (Харенко Н.П.)

4.Вправи на стабілізацію психологічного стану учнів. (Олійничок А.В.)

Засідання 2

Теоретична частина. Усний журнал

1 . Впровадження онлайн форм навчання як один із шляхів підвищення якості знань здобувачів освіти . (Матушок Г.С.)

2.Реалізації нового Державного стандарту НУШ, базової і повної освіти на уроках словесності. (Кучмій С.П.)

Практична частина

1 . Показовий урок зарубіжної  літератури з використанням ІКТ у 6 класі  НУШ (Петренко І.В).

2.Обговорення показового уроку.

           Робота між засіданнями

1.Розробка виховних заходів

Засідання 3. ( січень, 2024 р)

Теоретична частина. Круглий стіл

1.Текстоцентричний підхід до вивчення української мови , української та зарубіжної літератури і формування навчальних компетентностей здобувачів освіти . (Лопаткіна  О.Б.)

2.Нетрадиційні форми роботи дистанційного навчання. (Олійничок А.В.)

Практична частина

1.Показовий урок української мови у 7В класі  із застосуванням нетрадиційних форм роботи на уроці. (Камбур О.Г.)

2.Обговорення показового уроку.

3.Обговорення результатів: II етапу Всеукраїнського конкурсу з української літератури ім. Т. Шевченка, II етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика, II туру Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури.  (Прокуда В.О.)

4.Організація предметного тижня. Шевченківських днів.

Робота між засіданнями

1.Презентація власних педагогічних надбань, виховних заходів.

2.Огляд нової педагогічної та методичної літератури (Бібліотекар)

Засідання 4  (березень, 2024 р)

Теоретична частина. Педагогічний діалог

1.Комунікативна компетенція учнів: формат уроків літератури.(Горбунова Г.Ф.)

2.Розвиток навичок самоосвіти.(Комарова Г.І)

3.Форми роботи з підвищенням грамотності, культури мовлення учнів. (Марціновська Д.С.)

Практична частина

1 .Показовий урок української мови в 11В класі із застосуванням елементів тренінгу ( Бондаренко Г.М.)

2.Обговорення показового уроку.

3.Подолання освітніх втрат (практично: усна взаємодія, практична взаємодія, мовне дослідження)

Робота між засіданнями

1. Зробити вибірку методичної літератури з теми «Підвищення фахового рівня шляхом самоосвіти».

Участь у конкурсах:

 ХХІУ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика. (Прокуда В.О.), ХХІУ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка( Лопаткіна О.Б.), ХХІІІ Всеукраїнський радіодиктант  (Петренко І.В.) ,      XХШ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося, брати мої » (Камбур О.Г),ІІ Всеукраїнський багатожанровий конкурс «Ліга талантів», Всеукраїнський поетичний фестиваль-конкурсі «Нова Одіссея» (Матущок Г.С.), Всеукраїнський краєзнавчий конкурс «От де, люде, наша слава, слава України» (Марціновська Д.С)

 

Тематика і результативність роботи над методичними темами

ПІБ учителя

Методична тема

Результати роботи (форми звіту: виступ на МО, семінарі, майстер-клас, презентація досвіду тощо)

1

Кучмій С.П.

Як працювати з текстами для надолуження освітніх втрат?

Виступ на МО, на педрадах, мовний клуб

2

Прокуда В.О.

Використання  технології критичного мислення на уроках української мови та літератури

Виступ на ММО учителів української мови та літератури, організація зустрічі з письменниками, реалізація проєкту   Мовний клуб « Діалоги українською», виступ на ММО учителів української мови та літератури «Подолання освітніх втрат у мовно-літертурній галузі: стратегія та інструменти» (Прокуда В.О.)

 

3

Горбунова Г.Ф.

Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури.

Вивчення драматичних творів у школі (курсова робота)

Виступ на МО, мовний клуб.

4

Марціновська

Д.С.

«Застосування STEM технологій у викладанні української мови і української літератури в 5 класах НУШ»

Виступи на МО, мовний клуб,

5

Петренко І.В.

Формування літературної компетентності учнів на основі використання електронних освітніх ресурсів на  уроках зарубіжної літератури 

Виступ на МО

6

Комарова Г.І.

Застосування проєктної технології на уроках зарубіжної літератури

Виступ на МО, мовний клуб

7

Камбур О.Г.

Дизайн процесу подолання освітніх втрат мовно-літературної галузі:  стратегії та інструменти.

Виступ на МО словесників, класних керівників, мовний клуб, зустрічі з письменниками О.Гаврошом, П. Кущем, А. Качаном, виступи в Національному музеї літератури.

8

Матушок Г.С.

Розвиток творчої уяви за допомогою створення інтелект карт, робота в Spiderckrabs

Виступ на МО, семінарі,  мовний клуб.

9

 

 

 

Бондаренко Г.М.

 

 

Формування мовленнєвих компетентностей здобувачів освіти  засобами проєктних технологій

Виступ на МО, семінарі , презентація досвіду, ведення блогу Кафедри словесності. Участь в  реалізації проєкту  Борщагівської громади « Мовний клуб « Діалоги українською».

 

10

 

Харенко Н.П.

Соціоадаптація здобувачів освіти на уроках української мови та літератури

 

11

 

 

Лопаткіна О.Б.

Формати вимірювання освітніх втра

Виступ на МО, мовний клуб,зустріч  з Богданом Черваком і презентація  його книги

Участь у різних формах методичної роботи

ПІБ учителя

Методична робота

Результати роботи:

МО ТГ

Шкільне МО

Педради, семінари

1

Кучмій С.П.

Мовний клуб

Голова МО

словесності

Участь у педрадах

Реалізація

Державної політики в галузі освіти, навчання та виховання підростаючого покоління, активна громадська позиція, особистий внесок у популяризацію української мови, творчий підхід до проведення занять у мовному клубі «Діалоги українською»

2

Горбунова Г.Ф.

Мовний клуб

Участь у роботі МО, підскарбій

Участь у педрадах

3

Марціновська

Д.С.

Мовний клуб

Участь у роботі МО

Участь у педрадах

4

Камбур О.Г.

Мовний клуб

Участь у МО

Участь у педрадах

5

Матушок Г.С.

Мовний клуб

Участь у роботі МО

Участь у педрадах

6

Бондаренко Г.М.

Мовний клуб

Участь у роботі МО, , сайт МО

Участь у педрадах

7

Прокуда В.О.

ММК, Мовний клуб

Участь у роботі МО, керівник ММК учителів укр м. та літ, зарубіж. літ

Участь у педрадах

8

Лопаткіна О.Б.

Мовний клуб

Участь у роботі  МО

Участь у педрадах

9

 

10

Комарова Г.І.

 

Петренко І.В.

Мовний клуб

Участь у роботі МО

Участь у роботі МО

Участь у педрадах

Участь у педрадах

 

 

Майстер класи вчителів МО, конкурс «Учитель року»

ПІБ учителя

Тема

ПЛАН

Дати майстер класів

Результат

Комарова Г.І.

 

 

 

 

 

«Застосування проектної технології на уроках зарубіжної літератури

2023-2024 н/р

Виступ на МО

 

 

 

 

 

 

Камбур О.Г.

Конкурс «Учитель року»2024 Інтегрований урок. С.Чернілевський «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички»

 

 

 

 

6 кл літ

 

Відкриті уроки їх результативність

ПІБ учителя

Теми уроків

Кількість відкритих уроків

Класи

Камбур О.Г

Інтегрований урок. С.Чернілевський «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички»

2

6 літ

 

МАН

Предмет

Клас

Тема

Учень

Вчитель

Робота

Зарубіжна література

8-М

"Художнє змалювання людської долі у романі Шарлотти Бронте Джейн Ейр"

Пріма Д.А.

Комарова Г.І.

Триває

 

 

Результативність з предмету за 2023/2024 н.р.

ПІБ учителя

клас

Предмет

Середній бал

1.

Горбунова Г.Ф.

5-К

5-Є

5-Л

6-В

7-В

7-Б

6-В

5-Г

5-Д

5-З

5-К

5-Є

5-Л

 

 

 

Українська мова

 

 

 

 

 

Українська література

Зарубіжна література

8,8

9,4

8,4

8,7

8,8

8,9

7,9

7

7,2

9,5

 8.2

8.3

8.4

 

2.

Лопаткіна О.Б.

 

6-Д(гр)

8-Б

9-А

10-А(гр)

10-Б

10-В

Індивід. Навч.

 

 

 

Українська мова та літ.

 

 

 

 

8.5    9.1

8.6     9.6

7.8     8.3

9.8     9.9

8.7     8.8

8.2     8.5

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Камбур О.Г.

7-Б

7-В

7-Г

7-Д

7-Є

7-З

8-М

 

 

Укр.мова, літ

 

 

 

 

 

7,6      8,1

7,5      7.8

8,2       8.7

7,9       7.3

8,3       8.7

8,0       8.9

8.7       9.2

 

4.

Матушок Г.С.

5-Є

5-К

5-Б

5-В

5-Г

6-К

8-В

8-Є

Укр.літ

 

 

 

 

 

Укр.мова

8,6

8,7

7,8

7,8

6,2

7,2

9,6

10,2

 

5.

Бондаренко Г.М.

6-Б

9-В

9-Г

9-Д

9-Є

11-В

 

6-Б

6-Г

9-Б

9-В

9-Д

8-Є

11-В

Укр. літ

 

 

 

 

 

Укр. мова

 

10,2

8,8

8,2

8, 4

8,6

8,9

 

10, 5

8,3

8,5

7,9

8,2

8,3

8,1

6.

 

Кучмій С.П.

 11-Б

Укр мова, літ

7.9    8.4

8-А, 8-Г, 8-Д

Укр мова

7.9  7 .1  7

8-А, 8-Г, 8-Д

Укр літ

8.2   7.2   7.1

6-Є (гр) 6-Є

Укр м, літ

8.6   8.4

7.

Комарова Г.І.

8-А

 8-Б

 8-В 

 8-Г

 8-Д

 8-Є

 8-М

 9-А

 9-Б

 9-В

 9-Г

 9-Д

 9-Є

 

 

 

 

Зар.літ.

8,1

8,1

7

7,1

6

7,9

8,5

7,2

8

6,7

6.5

7.1

8

8.

 Петренко І.В                                       

6- А

6 -Б

6 -В

6 -Г

6 -Д

6 -Є

6 -З

6- К

7 -А

7- Б

7- В

7 -Г

7 -Д

7 -Є

7 -З

9 -А

11 А

11 Б

11 В

 

Зар. літ

10,8

10,5

9,8

9,4

10

10

10,7

10,8

10

9,5

9,4

9,3

9

9,2

9

9

10,5

10

9,5

 

9.

Прокуда В.О.

 

 

 

 

6-А, Г,З,

7-А,

9-Б.
11-А

 

Укр мова

Укр мова

 

Укр. літ

 

 

 

 

 

 

10.

Марціновська Д.С.

 

5-Б

5-В

5-Д

 5-Д

 

Укр. мова

 

 

Укр. літ

9.5

8.1

8.5

8.9

11.

 

Харенко Н.П.

 

 

 

 

 

10-А(гр)

5-К(гр)

5-Є(гр)

 

 

 

Укр.мова

 

 

 

 

 

8.5.

8.7

7.

 

 

12.

Олійничок А.В.

5-А

5-Д (гр)

5-З

5-Л

6-Є (гр)

6-Д (гр)

7-Є (гр)

 

Укр м та літ

 

 

 

Публікації вчителів

ПІБ вчителя

Рік

Назва матеріалу

Де опублікований

1

Горбунова Г.Ф.

2023/2024

Дописи

 

Мережа  «Фейсбук»

«Всеосвіта»

2

Камбур О.Г.

2023/2024

5 дописів на фейсбук

Контрольні роботи з мови та літератури (7, 8 кл)

Мережа  «Фейсбук»

«Всеосвіта»

3

Матушок Г.С.

2023/2024

Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5 6,8кл

Вебквест з української літератури

«Всеосвіта»

 

 

4

Прокуда В.О.

 

Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 5,6,8,10 класи

Дописи у фейсбук

«Всеосвіта»

5

Комарова Г.І.

2022/2023

Контрольні роботи з зарубіжної літератури (7, 8 класи)

«Всеосвіта»

6

Лопаткіна О.Б.

2023/2024

Контрольні роботи з укр. мови та літератури.

«Всеосвіта»

 

7

Бондаренко  Г.М.

2022/2023

Контрольні роботи з укр. мови та літератури. 9, 11 класи

Вебквести з української літератури та мови

«Всеосвіта»

 

 

8

Петренко І.В.

2022/2023

Творчі завдання, контрольні роботи (5,6,10,11 класи)

«Всеосвіта»

 

Переможці олімпіад, творчих конкурсів, інтерактивних конкурсів

ІІ ( територіальний) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів

у 2023/2024 навчальному році

Клас

ПІБ учня

Предмет

Місце

ПІБ вчителя

1

7

Сухомлінов Вадим Максимович

Українська мова та література

І

Прокуда Віра

Олексіївна

2

7

Романівська

Анна Олегівна

Українська мова та література

ІІІ

Горбунова

Галина Феодосіївна

Камбур

Оксана Богданівна

3

8

Пріма

Дар’я Анатоліївна

Українська мова та література

ІІ

Камбур

Оксана Богданівна

4

9

Головченко

Марія Андріївна

Українська мова та література

ІІ

Прокуда Віра

Олексіївна

5

10

Левко

Софія Ігорівна

Українська мова та література

І

Лопаткіна Оксана Богданівна

6

10

Матвієнко

Ярослав Джихатович

Українська мова та література

ІІ

Лопаткіна Оксана Богданівна

7

11

Адамчук Олександр Юрійович

Українська мова та література

І

Прокуда Віра

Олексіївна

8

11

Ковальчук

Марія В’ячеславівна

Українська мова та література

ІІ

Кучмій Світлана Павлівна

9

5

Химич Олександр Миколайович

Конкурс імені Т.Шевченка

ІІ

Олійничок Альона Валеріївна

10

7

Ремезенко Діана Олександрівна

Конкурс імені Т.Шевченка

І

Прокуда Віра Олексіївна

11

8

Кашуба Олександра Сергіївна

Конкурс імені Т.Шевченка

ІІІ

Лопаткіна Оксана Богданівна

12

9

Давиденко Софія Русланівна

Конкурс імені Т.Шевченка

ІІ

Лопаткіна Оксана Богданівна

13

10

Левко Софія Ігорівна

Конкурс імені Т.Шевченка

І

Лопаткіна Оксана Богданівна

14

10

Шевелева Вероніка Сергіївна

Конкурс імені Т.Шевченка

ІІІ

Лопаткіна Оксана Богданівна

15

11

Ковальчук Марія Вячеславівна

Конкурс імені Т.Шевченка

ІІ

Кучмій Світлана Павлівна

16

6

Кузьмич Олександр Анатолійович

Конкурс імені

П. Яцика

ІІ

Прокуда Віра Олексіївна

17

6

Литвин

Анна Богданівна

Конкурс імені

П. Яцика

ІІІ

Горбунова Галина Феодосіївна

18

7

Рихлік Анастасія Михайлівна

Конкурс імені

П. Яцика

І

Камбур

Оксана Геннадіївна

19

7

Антонюк Олександр Олександрович

Конкурс імені

П. Яцика

ІІ

Прокуда

Віра Олексіївна

20

8

Пріма

Дар’я Антонівна

Конкурс імені

П. Яцика

ІІІ

Камбур Оксана Геннадіївна

21

8

Кашуба Олександра Сергіївна

Конкурс імені

П. Яцика

ІІ

Лопаткіна Оксана Богданівна

22

9

Головченко Марія Андріївна

Конкурс імені

П. Яцика

ІІ

Прокуда

Віра Олексіївна

23

9

Мельничук Світлана Вадимівна

Конкурс імені

П. Яцика

ІІІ

Прокуда

Віра Олексіївна

24

10

Левко

Софія Ігорівна

Конкурс імені

П. Яцика

І

Лопаткіна Оксана Богданівна

25

6-К

Вовкула Поліна

«Всеосвіта»

Всеукр. дистанційна олімпіада «Найнудніша олімпіада України» у рамках Національного Фестивалю «Код нації»

 

Диплом

Матушок Г.С.

26

6 -К

Вовкула Поліна

ІІВсеукраїнський багатожанровий конкурс «Ліга талантів», участь у всеукраїнському поетичному фестивалі-конкурсі «Нова Одіссея»

Лауреат 3 премії конкурсу «Український розмай»

 

Лауреат І ст

 

 

 

лауреат

Матушок Г.С.

 

 

Інтерактивні конкурси

( лише назва, кількість учасників)

Конкурс

Предмет

Кількість учнів

Клас

ПІБ вчителя

1

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Українська мова

72 учні

5, 6 класи

Матушок Г.С.

2

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2024»

Українська мова

252 учні

5, 6 класи

Матушок Г.С.

3

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Осінь -2023»

Українська мова

148 учні

5-6

класи

Матушок Г.С.

4

Інтернет олімпіада «На урок»

Зарубіжна літ

 

15

5 класи

Петренко І.В.

5

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Зарубіжна  літ

 

27

5,10 класи

Петренко І.В.

 

 

Результати

участі учнів ОЗО «Софіївсько-Борщагівський ліцей»

у ІІІ (обласному) етапі

Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних  предметів

 у 2023/2024 навчальному році

 

Навчальний предмет

ПІБ учасника

 клас в якому навчається

ПІБ учителя

Місце

1.     

Українська мова і література

Адамчук Олександр Юрійович

учень 11 класу

Прокуда

Віра Олексіївна

ІІІ

2.     

Українська мова і література

Левко Софія Ігорівна

учениця 10 класу

Лопаткіна

Оксана Богданівна

ІІ

3.     

Всеукраїнський краєзнавчий конкурс «От де, люде, наша слава, слава України»

 

Бабак Таїсія Олександрівна

Марціновська

Д.С.

сертифікат

 

Позакласна робота

ПІБ учителя

Клас

Заходи

1

Бондаренко Г.М.

5-11

Заходи до Дня рідної  мови та Шевченківських днів

Квест для 5-11 класів «Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи».(лютий)

Плакат «Мова - ДНК нації».

Вікторини до Дня писемності і мови.

Брейн-ринги на Шевченківську тематику (06.03.)

Тік-Ток з культури мовлення.

Літературні диктанти.

Мітигнг пам’яті (березень.)

Всеукраїнський радіодиктант з педагогами (вперше) та учнями ( жовтень)

Літературні  електронні газети.

Засідання МО Надолуження освітніх втрат. Виставка умільців . Фотовернісаж «Творчий вчитель»

 Зустрічі з письменниками у Національному музеї літератури (О.Гаврошом, П. Кущем, А. Качаном)

Зустріч  з Богданом Черваком учасником ОУН УПА і презентація  його книги «Окупація. Правда про  український Київ 1941—1642рр»

Співпраця з Національним музеєм літератури:

 Шевченківські читання

Тиждень зарубіжної дітератури

2

Петренко І.В.

 

3

Комарова Г.І.

 

4

Марціновська Д.С.

 

5

Олійничок А.В.

 

6

Харенко Н.П.

 

7

Горбунова Г.Ф.

 

8

Кучмій С.П.

 

9

Прокуда В.О.

 

10

Матушок Г.С.

 

11

Камбур О.Г.

 

12

Лопаткіна О.Б.

 

 

 

Предметні тижні

Учителі словесності проводили загальношкільні заходи до визначних дат:

 до Дня української писемності (жовтень), Дня рідної  мови ( 21 лютого) та Шевченківських днів (березень)

 Учитеді зарубіжної літ. – тиждень

Тиждень зарубіжної літератури

 

№п\п

 Назва заходу

Дата

Клас

ПІБ вчителя

1

Відвідування  вистави «Ромео і Джульєтта» Київського національного академічного драматичного театру ім. Лесі Українки

04.04

8-мі

Комарова Г.І.

2

Похід на балет “Есмеральда” до Львівського національного академічного театру опери та балету

07.04

11-А

Петренко І.В.

3

Проєкт “Генерація образів із твору” “Пригоди Тома Сойєра” в штучному інтелекті”

01.04-05.04

Горбунова Г.Ф.

4

Похід до театру на виставу “Аліса в Країні Див”

03.04

Горбунова Г.Ф.

5

Відвідування музею Шолом-Алейхема

05.04

9-ті

Комарова Г.І.

6

Похід до театру на виставу “Полліанна”

01.04

Петренко І.В.

7

Проєкт на тему «Діти й дорослі у Сент-Пітерсберзі» (за твором “Пригоди Тома Сойєра”)

03.04-05.04

Петренко І.В.

8

Проєкт на тему «Традиційні національні образи українців і японців».  Написання власних хайку

01.04-05.04

6-ті

Петренко І.В.

9

Написання листів літературним героям (Ромео, Джульєтті, Дон Кіхоту).

08.04-12.04

8-мі

Комарова Г.І.

10

Створення коміксів за сюжетами вивчених творів

08.04-12.04

7-мі

Петренко І.В.

11

Створення рекламного проєкту до твору “Алхімік”

09.04-12.04

10-ті

Петренко І.В.

 

Олімпіади та конкурси

1.Всеукраїнська олімпіада з української мови та літератури - жовтень, листопад

2.ХХ1У Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика- жовтень листопад (І-ІІІ етапи)

3.ХХІУ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка - листопад-грудень

4. ХХШ Всеукраїнський радіодиктант  «Дороги України» -27 жовтня

5.XХІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося, брати мої» - грудень-січень

6.Всеукраїнський  поетичний конкурс «Білий голуб» - квітень

7.Заходи до Дня української писемності (жовтень), Дня рідної  мови ( 21 лютого) та Шевченківських днів (березень):

Ø Квести для 5-11 класів «Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи».(лютий). Плакат «Мова - ДНК нації». Вікторини до Дня писемності і мови.

Ø Брейн-ринги на Шевченківську тематику (березень). Тік-Ток з культури мовлення.

Ø Літературні диктанти. Мітинг пам’яті  9 березня.(участь)

Ø Літературна  електронна газети.

8. Співпраця  з Національним  музеєм літератури та регулярні зустрічі  учнів  з письменниками.

 Зустріч  з Богданом Черваком і презентація  його книги «Окупація. Правда про український Київ 1941-1942 р.р.

9. Квест «Мистецький марафон».

10.Мовний клуб «Діалоги українською».

11. CHYTAJEMORAZOM. Канал з аудіокнигами.(Марціновська Д.С.)

Культурно-масові заходи

*    Національний музей літератури, Межигір'я, Умань  дендропарк «Софіївка» (Камбур О.Г.)

*    Театр імені І.Франка  вистава " Кайдашева сім'я," Музей Історії України 10-А (Лопаткіна О.Б)

*    Театр  юного глядача "Аліса в Країні Див", поїздка до Музею трипільської культури,  Національний  музей Тараса Шевченка, музей "Українське село," Музей письма та друкарства, Музей ілюзій, поїздка до Виточева,  кінська ферма, прогулянка центром Києва. (Горбунова Г.Ф.)

*    Театр ім.І.Франка "Наталка Полтавка", театр "Сузір'я" вистава "Нескорені" 9-Б (Прокуда В.О)

*    Протягом 2023-2024 навчального року здійснили безліч поїздок. Відвідали Івано-Франківськ, Чернівці, Буковель, Верховину, Ужгород. Хотинську фортецю, Камянець-Подільський замок, Мукачівський замок, Ужгородський замок. Музеї: "Тіні забутих предків ", "Магії", "Довбуша", вузькоколійка, озеро "Синевир", "Народного мистецтва", музей під відкритим небом "Пирогово",  "Музей становлення української нації" і багато іншого. Також з учнями 8-х класів відвідали спектакль "Ромео та Джульєтта" в театрі Франка. З учнями 9-х класів музей "Шолом-Алейхема".(Комарова Г.І.)

*    Зустріч з поетесою Ольгою Заїкою (11-Б), вистава «Ромео та Джульєтта»(8-Г), плетіння сіток для ЗСУ (Кучмій С.П.)

*    Балет "Тіні забутих предків" Львівського національного академічного театру опери та балету 11-А (Петренко І.В.)

Учителі МО словесності багато читають, відвідують театри, виставки, подорожують, займаються рукоділлям та благодійністю.

*    Камбур О.Г. Виставка Алли Горської, Музей Т. Шевченка, Замки Тернопільщини, Черкаси, Луцьк, Харків, Миргород - усе з екскурсіями, відвідуванням історичних і культурних пам'яток. Театри Франка, на Лівому березі, "Колесо", "Сузір'я"

*    Фільм " Будинок " Слово""

*    Горбунова Г.Ф.: придбала 8 нових квіток, вишила бісером багато різних речей, відвідала театр Л. Українки вистава "Ромео і Джульєтта»

*    Комарова Г.І.: Спектакль "Тартюф" Мольєра в театрі Франка, "Тев'є-Тевель" Шолом-Алейхема, " Конотопська відьма".

*    Кучмій С.П.: плетіння сіток для ЗСУ, допомога ВПО, ТЮГ «Зоряний хлопчик»

Вся інформація розміщена на сайті школи та блозі (Бондаренко Г.М.)

Аналіз результатів участі учнів в інтерактивних конкурсах ( які конкурси, хто з учителів займався, загальна кількість учнів, переможці, нагородження.)

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Українська мова

42 учні

5-9

Горбунова Г.Ф, Матушок Г.С.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Українська мова

72 учні

5, 7

Матушок Г.С, Горбунова Г.Ф.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023»

Українська мова

252 учні

5, 7

Матушок Г.С, Горбунова Г.С.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Осінь -2023»

Українська мова

148 учні

5, 7 класи

Матушок Г.С, Горбунова Г.С.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Українська мова

10 учнів

5 класи

Горбунова Г.Ф. Матушок Г.С.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта. Зима -2023»

Українська мова

36 учнів

5,8 класи

Комарова Г.І.

Інтернет олімпіада «На урок»

Зарубіжна

л-ра

15 учнів

5 класи

Петренко І.В.

Всеукраїнська олімпіада «Всеосвіта.Весна -2024»

Зарубіжна

л-ра

27 учнів

5,10 класи

Петренко І.В.

Пушенко О.І. Факультативний курс "Практикум з правопису української мови" у 8-А,Б,В.Г.Д класах.

Комарова Г.І. - Обмін досвідом: результативність роботи вчителя на уроках зарубіжної літератури .

Матушок Г.С. – виконала і захистила дисертацію у ВДПУ імені М.Коцюбинського, здобула ступінь доктора філософії галузь знань 03 Гуманітарні науки спеціальність 032 Історія та археологія.

Робота МО виконана на 98%, бо учителі брали участь в усіх конкурсах, заходах і пам’ятних датах.

Проходити  позачергову атестацію в 2024-2025 навчальному році. Олійничок А.В., Петренко І.В., Прокуда В.О.

       

Курси для підвищення кваліфікації пройшли педагогічні працівники МО

Комарова Галина Іванівна  – вчитель зарубіжної   літератури.

       «Про дистанційний та змішаний формат навчання» (для педагогів та керівників      шкіл) 04.06 2024.  На базі проєкту EdEra . Сертифікат ЄДРПОУ: 4250264  50 год

Матушок Г.С. – вчитель української мови та літератури. «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» на тему «Забезпечення якості вищої освіти в Україні» з 22.04.2023 до 28.05.2024 Сертифікат SZFL-002515  180 годин. 

Бондаренко Г.М., Камбур О.Г., Прокуда В.О., Олійничок А.В, Марціновська Д.С., Лопаткіна О.Б, Кучмій  С.П., Горбунова Г.Ф.- курс : «Наздоженемо: : курс про  подолання освітніх втрат  з української мови та літератури" . Навчання вчителів реалізується ГС «Освіторія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та за кошти Глобального партнерства заради освіти (GPE) і Уряду Японії. (07-10.06 2024)

Матушок Г.С. взяла участь у міжнародному стажуванні з теми: «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» Забезпечення якості вищої освіти в України в умовах європейської інтеграції (22.04.2023-28.05.2023).15 год

Горбунова Г.Ф. взяла участь в циклі онлайн-курсів «30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина (20.12.2023).

Бондаренко Г.М. участь в семінарі  «Емоційне вигорання» , участь у вебінарі «Техніки психологічного супроводу сучасного уроку в новій українській школі» ,  ТОВ «Всеосвіта», сертифікат  №PU454739 від 11.01.2024 р. ; участь у вебінарі «Формування української національної ідентичності : ціннісний аспект» , ТОВ «Всеосвіта», сертифікат № ZV279196  від 13.03.2024 р.; участь у вебінарі «Освітні технології для цікавих і ефективних урків : кроссенс», ТОВ «Всеосвіта», сертифікат № MP276498 від 14.03.2024 р.; участь у вебінарі «Інклюзія у співпраці – права та обов’язки  батьків та їх дітей з ОПП»

Напрямки роботи МО словесності на наступний навчальний рік

Спрямувати в 2023/2024 навчальному році всю навчально-виховну, методичну роботу МО словесності на  вивчення і творче впровадження педагогічної проблеми: «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інновацій та комп'ютерних технологій в начально-виховний процес»

1.    Систематично підвищувати науковий рівень викладання гуманітарних дисциплін з використанням ефективних освітніх технологій.

2.    Посилити відповідальність кожного вчителя за якість освітнього процесу, формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів.

3.    Продовжити системну роботу членів МО щодо забезпечення наступності в навчанні між початковою і старшою школою.

4.    Продовжувати пошук і впровадження нових, дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями.

5.    Посилити відповідальність кожного вчителя за підготовку, участь і результативність участі школярів в предметних олімпіадах, творчих конкурсах різних рівнів і напрямків.

6.    Продовжити самоосвіту педагогів шляхом систематичної участі кожного вчителя у колективних та індивідуальних формах методичної роботи.

7.    Продовжити практику взаємовідвідування, аналізу й самоаналізу проведених уроків, виховних заходів.

8.    Спрямувати роботу МО на збереження життя дітей і зміцнення їх здоров'я у період воєнного стану (відповідальність за перебування у сховищі).

9.     Надоложувати і долати освітні втрати.

Підготувала  звіт  Голова МО Кучмій С.П.

Немає коментарів:

Дописати коментар

                  Цікаві посилання    :                  Блог   ГАЛИНИ  ГОРБУНОВОЇ    Блог можна переглянути за посиланням :  https://sites...