Звіт голови МО Світлани Кучмій
про дистанційне навчання у І семестрі
Учителі кафедри словесності працювали дистанційно на платформі G Suite for Edukatiom Classroom згідно з розкладом.
Уроки проводились в онлайн трансляції у розділі відповідного предмету, що дало
змогу учням краще орієнтуватися в завданнях і сторінках для вивчення матеріалу.
Також це дає можливість прикріпити інформацію, яка мало доступна для школярів
(відео, картинки, твори - у випадку літератури).
Результативність оцінити складно, адже ще колишній міністр освіти Л.Гриневич сказала, що при дистанційному навчанні відсутня мотивація до системної щоденної праці.
У старших класах головний недолік дистанційного навчання: відсутність живого спілкування, деякі учні не включали камери, відключали мікрофони, на уроці було мало присутніх.
Так, у 9-В з 31 учня виходили на зв'язок 5-8, відповідали 2, у 9-Є з 6 учнів відповідав 1, часто мотивували відсутністю підручників, а коли скидали посилання з уже готовими сторінками, говорили, що не відкривається.
У середніх класах уроки проходили краще. 7 - і класи: у 7-А, 7-Б висока відвідуваність онлайн уроків. (95 % учнів) У 7-В, 7-Г, 7-Є - нижча відвідуваність (50-80% учнів).
Є сумніви щодо виконання контрольних робіт деякими учнями ( часто з допомогою сторонніх людей або Інтернету).
Важко
провести такі види робіт, як читання мовчки, аудіювання.
- Кобзар Віта , 8-А кл, переможниця конкурсу ім. П. Яцика , обрана на обласний конкурс.
Бондаренко Г.М.,
Лопаткіна О.Б, Кучмій С.П. проводили олімпіади та онлайн конкурси на платформі «Всеосвіти».
Було багато призових місць, учні одержали грамоти, а батьки
нагороди за виховання талановитих дітей.
У березні організовується традиційний конкурс «Соняшник».
Немає коментарів:
Дописати коментар